Denny PSG kl_de IvanHors
Fernandes har varit i sensationell form den trycka namn p_ fotbollstr_jor h_r s_songen, netting 15 m_l och levererat 14 assists i alla t_vlingar.
Manchester City mittf_ltare och landsmannen Bernardo Silva har _nskat 25-_ringen v_l i Premier League, f_rutom n_r de tar p_ varandra.
Och portugisaren har ocks_ bjudit PSG tr_ja in Fernandes till middag n_r han anpassar sig till sin nya omgivning.
Fernandes kunde g_ra sin United-debut mot Wolves fotbollstr_jor utan tryck p_ l_rdag i Premier League (17:30).
N_r han gick med i Red Devils sa han: 'Min k_rlek till Manchester United b_rjade verkligen n_r jag brukade titta p_ Cristiano Ronaldo spela och sedan dess har jag varit ett stort Inter Milan kl_de fan av den h_r stora klubben.
Fernandes ligger f_r n_rvarande femte i Premier League, sex po_ng efter Chelsea som upptar den slutliga kvalificeringsplatsen i Champions League.
United hoppas att portugiserna kan l_gga fotbollstr_jor utan tryck till den kreativa gnistan till sin sida som de hittills har saknat den h_r s_songen.







MOCSammie Liverpool Tr_je OBPMariss
EdgarRhod billige fotballdrakter MeridithM
AvisMmxia Real Madrid Tr_je MiguelDun